18 JANUARI.

 
Sorry bloggen för extremt dålig bloggning i veckan, men som sagt så började ju skolan om i måndags så har haft ganska så fullt upp. Nog om mina ursäkter men min helg har varit helt underbar! I fredags så gick jag och Fritz på bryggargatan för att fira 1 år tillsammans dock lite sent men bättre än ingenting och det var så himla gott. Åt kalixlöjrom till förrätt, oxfilé till varmrätt och chokladfondant till efterrätt, perfektaste middagen! Igår så blev det en slö lördag, for och tränade sen så följde jag med Fritz familj till Piteå för kalas. 
 
Idag har jag varit ute i princip hela dagen, har åkt skoter hela dagen. Först for vi till solbacken och tankade sen fika på biltema sen drog vi vidare till falkträsket, såååå kul att åka skoter! Fick även en träff av polisen under vägen, men ingen böter för oss eftersom grabbarna har skoterkörkort.
 
Ha en fortsatt bra söndag allihopa! 

Kommentarer
Postat av: Lydia

Kul med skoter!!

2015-01-18 @ 18:22:27 - http://lydiaelstigs.blogg.se
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0