Titta vem som är tillbaka!

rhodos 2013.
 
Sådär ja! Vad hände med min blogg och vad hände med onebeauty. Eftersom mina följare på onebeauty inte ville agera så fick jag själv agera genom att skita i den bloggen. Så jag kommer hädanefter blogga på min blogg här på onlypaulinaa som förr i tiden! 
 
Känns bra att få komma tillbaka till vardags/foto/mode bloggen igen! Har saknat att få vara lite mer flexibel i mina inlägg,vilket jag inte direkt kunde göra på onebeauty, då handla allt om smink och skönhet! Men här kommer ni få ta del av det också så ni kommer inte undan!
 
pusssss

Kommentarer
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0