Nya träningstights!!

 
Beställade ett par nya träningstights i veckan eftersom mina förra hade gjort sitt.Beställde då dessa från märket hummel! Har aldrig prövat detta märke men dessa tights är nog dom bästa tightsen jag äger. Riktigt skönt material dessutom! HÄR kan ni köpa dom! 
 
 
Beställde dom från sportamore som jag förövrigt älskar! Världens bästa hemsida för träningskläder! Typ tredje gången jag beställer från dom och jag har aldrig vart missnöjd! Framför allt att dom har 15% i studentrabatt, fri frakt och friretur! Dessutom har dom helgpriser också! Hur bra är inte det? 
 
 

Kommentarer
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0