Mitt nya puder.

Tänkte berätta lite om mitt nya puder som jag köpte på makeup store förra helgen! Detta puder är alltså ett blotthing powder, alltså ett transparent puder som ska ta bort blankheten i ansiktet! Efter att jag har prövat det i över en vecka så är jag lite så där tveksam mot det här pudret!
Det mattar ner ansiktet super bra och sitter jätte bra på huden! Dock får jag upp så lite mängd puder på min borste, har även prövat puder puffen man får med, men fortfarande ingen skillnad! Sen eftersom jag blir extremt glansig i ansiktet under en hel dag så fungerar inte det här så jätte bra på mig.. kanske en liten del hjälper men inte så att jag är super imponerad över det!
 
Dessutom är priset riktigt högt på detta puder! 295 kr tror jag det kostar om jag inte har helt fel. Tur nog hade jag presentkort som jag kunde utnyttja men ett puder för 295 kronor skulle jag aldrig köpa. Men det jag tror är att om en person som inte är super glansig i ansiktet skulle nog detta puder fungera super bra!
 
Så tummen ner till Makeup store's blotthing powder!

Kommentarer
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0