LOVE NEVER FELT SO GOOD.

 
Happy halloween alla människor! Känner att bilden är lite mer sommrig än halloween men what to do! Dessutom är det ju fredag idag, vilket lycka! Dock är det ju bara några dagar kvar av lovet men så är livet! 
Ikväll blire party där det självklart ska firas halloween! Tycker om halloween men hatar alla läskiga masker och alla spökaktiga saker, är så rädd av mig, ahha!
 
Men nu ska jag fara och tända ljus på gravarna, sen ska jag nog försöka börja göra mig i ordning! Ska agera polis ikväll! (min utklädnad;))
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ses ikväll lover😘

2014-10-31 @ 13:17:24 - http://elinleppiaho.blogg.se
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0