27 OKTOBER

Midsommar 2013!
 
Finally lov människor! Eller ja för vissa av er, men skulle gissa på att några har lov! Det känns ju faktiskt riktigt bra med lov måste jag påpeka! I fredags firade vi Lena i förväg och umgick med Fritz släkt från Sundsvall, riktigt trevligt vare! 
Lördag for jag och tränade på morgonen och körde en aning för hårt, vart alldeles för trött efter det, så det slutade med att jag somnade vid 10 tiden. 
 
Igår somnade jag dock inte lika bra hehe, såg Annabelle på bio igår med grabbsen och brudsen, riktigt bra film men sket ner mig ett x antal gånger! Ska strax he mig iväg och träna sen ska jag bege mig till Fritz!
 
Angående vad som hänt med bloggen den senaste veckan är för att jag har haft fett stort problem med min bloggdesign, lyckades koka ihop en super fin design men då skulle absolut inte kategorierna fungera så det gick ju åt pipsvängen! Därför jag haft lösenordskydd, för jag ville få klart det mesta med designen! 
 
Lite bilder och trevligare färger ska komma så småning om! Så håll ut my friends!
 
 
 

Kommentarer
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0