10 SANNINGAR OM MIG!

 
1. Jag har spelat golf i några år! Inte längre men kan hända att jag spelar ibland!
 
2. Jag går Barn och fritidsprogrammet! 
 
3. Jag har brutit ett finger och mitt högra ben! 
 
4. Jag har aldrig blivit getingstucken! Är livrädd för getingar dock!
 
5. Jag har en katt!
 
6.Jag har varit brunett en höst för något år sedan!
 
7. Jag är mörkrädd i sinne!
 
8. Har sjukt bra ordning på allt, är väldigt noggran när det gäller städning!
 
9. Är beroende av alovera drycken, speceillt golden kiwi!
 
10. Jag älskar pasta! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Och du älskar sourcream chips😏

Svar: mer än allt annat på denna planet!! :')
onlypaulinaa.blogg.se

2014-10-18 @ 16:04:38
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0