SMASHBOX PRIMER.

Har nyligen köpt en ny primer eftersom jag blivit så pass glansig i ansiktet efter en hel dag på skolan. Så jag köpte en gammal favorit som jag använt förut, alltså smashbox's photofinish primer! Denna primer är super bra! Kan verkligen rekomendera denna primer! Dessutom tycker jag priset är väldigt värt, den mindre versionen kostar 135:- 
 
Här är 4 fördelar med denna primer:
 
 Den glider på lätt på huden!
 
 Sminket sitter och håller jätte bra under hela dagen!
 
 Man blir inte lika olij i huden!
 
 Den finns i mindre tub för dom som vill testa!
 
 

Kommentarer
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0