FIRST IMPRESSION.

Ikväll har jag passat på att pröva min test jag fick på Glamglow's ansiktsmask! Detta är alltså en ler mask som ska göra att porer, finnar, döda hudceller och annat skit som kan finnas på ansiktet! Fick som sagt en tester på denna då jag handlade på kicks och jag måste faktiskt säga att jag är riktigt imponerad!
 
Har prövat några andra ler masker förut mot ungefär samma saker men har inte känt samma resultat i ansiktet som jag gjort nu! Jag la alltså ett tunt lager med lermasken sen lät jag den sitta i 20 minuter! Huden efter var super len, porerna hade i princip försvunnit och huden var sjuk lugn eller ja hur jag nu ska förklara! Men ren och fräcsh var ansiktet helt klart! Dock är den ju väldigt dyr, 449kr.
 
Du kan läsa mer om denna produkt på eleven.se!

Kommentarer
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0