22 NOVEMBER.

 
Hejsan svejsan i lingonskogen! Idag har jag hunnit vara på skolan?!?! på en lördag? Men det har varit öppethus för alla som ska börja gymnasiet till höst så jag och Agnes fick prata lite om barn och fritidsprogrammet! Kul var det faktiskt! Spännande för alla som ska börja och själv tar man studenten till sommaren (helt sjuuuukt)
 
Igår hade jag, Vickan och Celina en riktigt myskväll, blev prat om lite allt möjligt sen såg vi lite idol och åt super god mat! Ikväll ska jag försöka ta det lite lugnt, försöka blogga lite och övningsköra! 
 
Ha en trevlig lördagskväll allihopa!
 

Kommentarer
Postat av: Moa Persson

Vad trevligt, hoppas att det gick bra :)

2014-11-22 @ 16:25:38 - http://photomp.blogg.se/
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0