7 DECEMBER.

foto taget av mig.
 
Har spenderat i princip hela min helg hos Fritz där jag bara tagit det allmänt lugnt, somnat typ 11 varje kväll som vanligt hehe. Men idag fotade jag faktiskt Fritz och Frans till en foto uppgift som ska göras klart imorgon, så resultatet får ni allt se imorgon! Har även hunnit springa på nordanå marknaden där jag införskaffade mig nya vantar, vilket var behövligt eftersom jag har hål i mina! 
 
Ikväll blir det plugg, möjligtvis lite bakning och en tidig kväll! 
 

Kommentarer
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0