5 DECEMBER.

fotot taget av Celina.
Sorry mina vänner, jag och blogga denna vecka har ju gått som det gått. Men skolan nu innan jul är inte sådär super roligt, 3 prov och några foto uppgifter jag ska hinna med! Därför jag har en sån här super glammi bild på mig i skolans studio hehe. Behövde Celina till en foto uppgift och då passade vi på att fota lite annat också, men mer av det får ni se senare!
 
Förresten så jag ju i veckan att jag skulle berätta min lilla plan över december, men den gick ju som den gick.... skulle försöka blogga varje dag i december men mitt löfte där höll i 2 dagar typ... men jag kan väll få en extrra chans och försöka göra det nu fram över! Men ha inga förhoppningar nu! Det kan gå som det går! Men jag ska försöka!
 
 

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: tack detsamma :P

2014-12-06 @ 09:27:55 - http://fbb.blogg.se
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0