14 DECEMBER.

Min fina syster! fotot taget av mig.
 
Hallojsan allihopa! Hur har eran helg varit? Min har varit kanon bra! Åt middag på tatung igår med Fritz sen såg vi Moockingjay (Hungergames) på bio som var extremt bra! Sjukt bra filmer de där asså! Sen har ju typ julmyset börjat, börjar lyssna på julmusik nu som är såååå mysigt, sen går ju jag faktiskt på jullov på fredag vilket känns fruktansvärt bra!
 
Sitter nu och pluggar till lite prov som jag har i veckan, men ska snart försöka he mig iväg till 360 för lite träning! Aja, ha en trevlig söndag kompisar!
 

Kommentarer
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0