WERE HAVE YOU BEEN.


Bytte linnerna från bikbok mot denna skönhet för 99 spänn, fett värt! Fick även gå på stan med saknade Stina som jag inte träffat på evigheter!
Annars idag har jag spelat match i regnet, spelade även ute idag för kanske första gången sen år tillbaka, kändes riktigt bra, fick ju även till ett ribbskott, man kan inte alltid ha tur så.

Är nu helt död och ligger i myskläderna utan smink och bara njuter av långhelg! Snart är det ju valborgs med, blir att spendera kvällen med några fina brudar, mer om det senare!

Kommentarer
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0