25 DECEMBER.



God jul på er gott folk! Hann tyvärr inte blogga något igår, hade fullt upp som de flesta andra! Men det har i alla fall varit julafton (wiiee) spenderade min julafton först hos min faster, sedan mormor och morfar sedan Fritz! Så jag har hunnit vara lite över allt! Men har i alla fall landat hemma nu och packar upp alla julklappar! 
Är så tacksam för alla julklappar jag fått! Så tack så mycket ni omkring mig!
 
Idag ska jag försöka bara ta det allmänt lugnt, försöka planera dagarna som kommer framöver och bara njuta av att ha jullov och framför allt jul!
 

Kommentarer
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0