HIGH AND LOW

Jag igår :)
Hejsan Svejsan! Har nämligen märkt att det har blivit väldigt mycket webbcam bilder nu för tiden, vilket leder till inte bra! Måste ha mera bilder! Hinner dock inte riktigt på mornarna att ta några bilder men jag kan ju alltid försöka!
Har nyss gjort bor NO läxan och Svenska läxan. Jodå och nu ska jag ta tag i mitt lilla projekt...spännande va! Jadå troligen syns den någon gång snart i bloggen! Tror det kommer bli riktigt bra!
Nä nu ska jag sätta igång med det så!
Ciaoo! ♥

Kommentarer
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0