sista dagen på året


bild jag tog med min digitalkamera :) (2009)

2010.
Året 2010 har nog varit det bästa året! Har lärt känna en massa nya människor. Sommaren 2010 var nog bäst av allt. Att få vara med sina kompisar, sola, bada fota och ja bara njuta. Detta var det första sommarlovet jag verkligen njutit av. Har även utvecklat min fotokunskap också genom att få vara assistent i min systers plåtningar. Läst bloggar, fått insperation och mycket mer. Och idag har jag fotat i mer en 2 år, jag började med min samsung digitalkamera och ville där börja på högre nivå, alltså med en systemkamera. Min utrustning har även utvecklas mitt i detta år. Bland annat med ett batterigrepp,fast 50 objektiv och en massa andra saker.
Jag även ändrat min klädstil också. Från bara en tröja och jeans till tights och en tröja och accesoarer, känns nästan som jag har min egna lilla style ;) Har även rest väldigt mycket detta år. Genom Svergie och i andra länder. Kan detta år ha blivit bättre? Tror inte det. Själv tror jag att 2011 kommer bli ett skit bra år.



Ja idag är det den sista dagen på året. Känns otroligt bra! Att få ta nya tag och börja om på ett helt nytt år! Ska snart hoppa in i duschen och börja göra mig redo för kvällen ;) Hoppas ni bloggläsare också får en bra kväll, med en massa fyrverkerier och god mat. Så nu ska jag avsluta detta inlägg och hälsa ett Gott Nytt År! :D


Kommentarer
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0