TVÅ SAKER.

 
 
Tänkte berätta lite om två saker som jag absolut måste ha vid mitt sminkbord! Så vi kör igång direkt!
 
Vi börjar med nr ett, en av mina abosluta favorit sminkprodukter är faktiskt ett bronzer! Framför allt mitt Hoola Bronzer från Benefit som är såååå sååå himla bra, har haft det i cirka 2 års tid, det håller fruktansvärt bra! Men färgen på bronzeret är helt amazing, jätte lite shimmer men ändå en stark brunfärg! Jag använder denna varje dag och jag skulle absolut aldrig kunna leva utan denna! Just love it.
 
Number 2, en bra foundation! En bra foundation gör så himla mycket till ansiktet, du ser pigg ut, du får jämnhudton och bra lyster i ansiktet. Jag har prövat ganska så många foundations allt från flytande form till mineral smink, har två favoriter som är en BB crem från Maybeline New York och den andra är från Bare minerals som jag just nu testar mig på! Men foundation är ju en bra grund och det första du lägger i ansiktet! Så en bra foundation är ett måste enligt mig!
 

Kommentarer
Postat av: CAICAIS.BLOGG.SE~

åh har tänkt köpa den där bb-cremen!

Svar: Den är så himla bra! Jätte lätt på huden och för ett bra pris! Rekommenderar den verkligen!
onlypaulinaa.blogg.se

2015-01-02 @ 17:31:03 - http://caicais.blogg.se
Postat av: LindaLinda

bra tips!

2015-01-02 @ 19:10:12 - http://www.nouw.com/LindaLinnros
Postat av: ☆Z I N J A☆

Så bra saker!

2015-01-02 @ 19:55:31 - http://zinja.blogg.se/
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0