When the sun goes down.

 
Äntligen fredag va! Som jag längtat! Har varit duktig i veckan måste jag faktiskt påstå! Har hunnit med extremt mycket plugg i veckan eftersom jag prov nästa vecka, sen har jag hunnit träna mycket, mycket ben dessutom! Har också lyckas klämma in Fritz en dag där också! 
 
Kommer med nya fräsha inlägg snart! Har massa fina ideer på g! 
 
Missa inte på Karolinas blogg en tävling från Vekk! En hudvårdsserie mot Acne! Super bra produkter!'
 
http://www.nattstad.se/MyLifeAsKarolinA/tavling--varde-1162--15850059
 

Kommentarer
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0