LOVE ME HARDER.

 
Äntligen helg peps! Började min helg med att spendera natten hos Fritz där jag skallade kudden rätt så tidigt, men det gör jag typ i princip varje dag så. Då Fritz drog iväg på match så passade jag på att fara hem och fara på stan med Vickan! Mycket trevligt men fick tyvärr inget med mig hem förutom lite mango haha. 
 
Sen for jag vidare till 360 och körde kondition som gick hyfsat bra! Och nu inväntar jag god middag med mammi sen ska jag nog hälsa på kussarna och avsluta dagen hos Fritz!
 
Ha en trevlig lördagskväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: gabriella

Fin blogg du har :)

2014-11-21 @ 09:02:33 - http://gabriellafredrikssson.blogg.se
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0