19 DECEMBER.



Blev sååå glad när jag tittade ut genom fönstret imorse!! Snööö! Finally, en jul utan snö går ju inte.. men tråkigt nog känns det som att det kommer försvinna bort lika fort. Men hoppas det fortsätter snöa och håller sig kvar länge nu! Snart börjar skid säsongen närma sig, åååh vad jag längtar!
 
Men som sagt julafton på onsdag ju, det känns ganska så knäppt eftersom det typ nyss var september! Men i alla fall så har jag inte handlat klart alla mina julklappar, men snart ska dom fixas sen är jag redo!
Sitter nu på skolan i väntan på min lektion sen blire lunch och min sista lektion! Sen ska jag he mig iväg och träna! 
 
Glöm inte bort frågestunden här nere hörre ni! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

så mysigt med snö!

2014-12-23 @ 10:40:48 - http://malinjonsson.devote.se
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0