1 DECEMBER.


Asså gott folk nu närmar det sig allvarligt jul! Första advent och första december känns alltid lika roligt varje gång! Önskar bara att snön kan visa sig lite mer än just nu!

Men idag hade jag tänkt att prata lite om fit me's concealer! Köpte denna igår i färgen nr 10 för 99kr! Man kan säga att det är en budget kopia på Nars concealer! Så tänkte berätta lite plus och minus med denna concealer!

+ täcker mörka ringar jätte bra!

+ Lätt och tunn på huden!

+ Ger fin täckning i övriga delar i ansiktet! 

+ Fin förpackning!

- Mycket bakterier om man lägger concealern direkt på ansiktet!

- En aning svår att applicera med concealer pensel så finger fungerar bäst!

Kommentarer
Postat av: Josefin - Vinn ett EGOPAKET FRÅN GNIZTRA!

Jag tycker inte alls att Fit me produkterna är bra, alla andra verkar tycka det haha!

Svar: Men det är ju olika från person till person☺️
onlypaulinaa.blogg.se

2014-12-02 @ 23:29:32 - http://tejasmamma.se
Postat av: Klara

Denna kanske jag skulle ta och prova! Min nuvarande concealer blir liksom mjölig på huden?! Jättekonstig, haha

Svar: Det lät ju konstigt! Men pröva absolut fit me's concealer!☺️
onlypaulinaa.blogg.se

2014-12-03 @ 20:26:12 - http://klaragenberg.blogg.se
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0