din tomma lägenhet

 
Känns som att bloggen har legat av et tag, men tur nog kom jag på tanken att jag faktiskt har en blogg! Annars så har jag haft fullt upp med träning, skolan läxor och lite allt möjligt! Men har haft en riktigt bra helg! Efter skolan i fredags drog jag till Kaplan för att möta Vickan sen vidare till 360 för ett svettigt träningspass, efter det unnade vi oss lite dipp och grönsaker sen lite chips där också, men vi var helt klart värda det! 
 
Lördag drog jag på stan med mina favoritbrudar på stan, lyxade till det lite på waynes och shopping! Sen drog vi oss vidare till Celina för supergod mat och prat om allt mellan himmel och jord! 
 
Imorgon blir det åter till skolbänken, men har tur nog sovmorgon! Har dessutom inga prov i veckan tack o lov! Snart bänkar jag mig framför solsidan, pussss

Kommentarer
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0