29 mars.


Då välkomnar vi mina extrema roliga vardagsinlägg va? Samma gamla visa! Igår stack jag till kusinerna för att få se hockeyn, värsta onsdagslyxet med chips och andra goheter! Dessutom var matchen en riktig rysare de nvar, 110 min, starkt jobbat pöjkar!

Har haft en riktigt skön vecka må jag säga, eftersom vi har slutat tidigt, sovmorgon och chill lektioner. Därimot kommer köttarfredagen imorgon, många lektioner och slutar 15.20, bara att tagga! Om någon timme drar jag iväg på träning, är riktigt taggad!

Kommentarer
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0