24 december

Hej bloggen! Nu är det den 24! Hur har eran julafton varit? Min har varit otroligt bra! Fick en massa fina presenter! Till exempel den jag skriver med nu...... En iPod touch! Är jätte nöjd med den! Har även fått ett par vanliga hörlurar sedan ett par högtalare till ipoden! En mysig pyjamas, kudde och en mysig filt :) nä vad ska jag säga jag e jätte nöjd! Sedan imorgon bär det av till Älvsbyn,ska nämligen Fira jul med kusinerna och farmor o farfar. Kommer troligen uppdadera lite imorgon eftersom jag tar med mig ipoden :D nä nu ska jag försöka sova så ciao!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

välkommen in i iPod världen ;);) haha,

2010-12-24 @ 23:53:49 - http://lifeaboutfennfer.blogg.se/
Vanliga frågor:
Jag är 18 år gammal.
Jag är bor i Norrland.
Jag går Barn och Fritidsprogramet med inriktning fritid.
Jag fotar mina bilder med min Iphone 5s eller Canon eos 600d.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0